karibu zwierze niepokorne

Temat: Co to są za części?
Cytat:
to sztanga zaworu recylkulacji spalin, lub sprężarki turbo, Widzę duże rozbieżności...turbo, EGR, niestety ani to ani to.
Ten element nr 1 to membrana podciśnieniowa przepustnicy zasysanego powietrza. Gdy gasimy silnik przepustnica zamyka się ograniczając przepływ powietrza i silnik łagodnie gaśnie, a nie szarpie.
Nie powinno tam nic cieknąć. Może to cieknie z EGRa, zdejmij osłonę i zobacz, bo tak to mało widać. W razie czego tu masz dobry manual http://www.vw-passat.pl/index.php?op...d=271&Itemid=9

Pozdrawiam
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13191



Temat: słabo się wkręca na obroty
słabo się wkręca na obroty
  Swojego MK II 1,8 td 1998 r. posiadam od maja 2006, przebieg 220 tyś. W sumie autko chodzi bez problemów. Niedawno odprowadzałem samochód ciotki VW Golfa 1,9 TD 75 KM 1993 r. i ten silnik wkręcał się na obroty jak szalony, też przejechane 230 tyś. Czuć było wyraźnie działanie turbo normalnie świst i od początkowych obrotów wkręcał się jak szalony wprawdzie jest głośniejszy, no może słabiej wyciszony i max prędkość jest słabsza niż w mondku. Mój mondziak wkręca się ale nie tak żwawo no i zbytnio mocno nie czuć działania turbo. Swego czasu zaślepiłem przewód podciśnienia od zaworu EGR ale nie było różnicy, spod zaworu wycieka substancja smolista czyli spalinki dochodzą. Może zaciął się EGR, może go zaślepić na stałe, powiedzcie mi czy to się zdarza w tych silnikach. No i jak u was czuć działanie turbo, czy muszę coś wymienić jakieś membrany przy pompie wtryskowej. No i elastyczność silnika np na 5 biegu żeby normalnie przyspieszał to dopiero od 80 km/h a w Golfie od 50 km/h ale to chyba sprawa przełożeń skrzyni biegów, tak sobie myślę. Jest to mój pierwszy TD i nie za bardzo się orientuję. Proszę o porady zanim bez sensu będę wydawał kasę na rzeczy których nie muszę wymieniać.
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=20934




Szablon by Sliffka (© karibu zwierze niepokorne)