karibu zwierze niepokorne

Temat: Pomysł na biznes w Twoim mieście- meble biurowe
W związku z dynam......
Zapraszam chętnych do współpracy z firmą MEBELBOX S.C. z Wrocławia w zakresie handlu używanymi meblami biurowymi.
Nasze wymagania dla partnerów:

- Wymagane jest prowadzenie własnej działalności oraz posiadanie lokalu handlowego lub magazynowego o powierzchni minimum 400m2.

-Dla wszystkich którzy zdecydują się na współpracę z nami, gwarantujemy ochronę Regionu.

-Ceny dla naszych przedstawicieli są najkorzystniejsze na rynku.

- Zaplecze finansowe- na bieżąca działalność ( biuro, pracownicy itp)

- Możliwość otrzymania mebli w komis po negocjacji

Kilka słów o naszej firmie.
Jesteśmy bezpośrednim importerem mebli biurowych z terenu Niemiec. Każdego dnia przyjmujemy nowe dostawy mebli.
Otwieramy sieć współpracujących z nami oddziałów w każdym mieście w Polsce.
Zapewniamy najlepsze ceny, ciągłość dostaw oraz reklamę w internecie.
Zapewniamy długotrwałe partnerskie relacje oparte na dobrej współpracy i wzajmnej pomocy. Zapewniamy doradztwo, szkolenia i KNOW HOW.
Zapraszamy na stronę ( podane ceny są cenami bez rabatu dla hurtowników):
www.mebel-box.pl
telefon: 071-346 44 47
kontakt w sprawie współpracy- Albert Pabin: a.pabin@mebel-box.pl
Twój biznes to:używane meble biurowe

added by okinet
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=4829



Temat: Dostawczaki jako TIR.
" />co do powrotów na lekkie zestawy dam przykład firmy przewozowej z opolskiego specjalizującej się w wożeniu mebli.
otóż samochody tej firmy 13,6m długości skrzyni ładunkowej przy 6T ładowności kończą bieg (mają zwykle kilka miejsc rozładunku) w okolicach Kolonii. ponieważ na ładunki powrotne trzeba czekać i nie jest z nimi tak wesoło, biorą używane samochody osobowe do Wrocławia w cenie 100 euro za sztukę. czyli 300 euro za zestaw - stawka, która wystarcza na pokrycie kosztów paliwa. oczywiście kurs w tamtą stronę jest na tyle opłacalny, że nawet powrót na pusto nie spowoduje straty, ale prosze mi powiedzieć, dlaczego 300 euro, gdzie przeciętny ładunek na 13,6m i 24T wyności 600 euro?
dlatego że na takie zestawy jest mało ładunków więc ich cena jest niska. przewoźnik nie chcąc jechać na pusto godzi się na tak niskie ceny.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=4223


Temat: Pranie tapicerki samochodowej Wrocław.
Witam wszystkich!
Proponuję omówienie zagadnień związanych z utrzymaniem czystości we wnętrzu samochodu. Problemy z zabrudzeniami tapicerki wykonanej ze skóry, weluru czy innych materiałów znają wszyscy wielbiciele motoryzacji. Ciekaw jestem Państwa uwag, sugestii...
Ten temat interesuje mnie zawodowo ponieważ nasza firma zajmuje się czyszczeniem wnętrz samochodów. Chciałbym podzielić się doświadczeniem i dowiedzieć się czegoś nowego od Państwa.
Poniżej przedstawiam w jaki sposób nasza firma radzi sobie z usuwaniem sierści, plam i brzydkimi zapachami we wnętrzach aut.
Mam nadzieję, że dopiszą się tutaj również nasi klienci by podzielić się opinią na temat jakości naszych usług
O.K, zaczynamy?
Praniem dywanów, wykładzin i mebli tapicerowanych oraz czyszczeniem tapicerki samochodowej zajmujemy się od 30 października2002 roku. Wykonujemy usługi dla hoteli, biur oraz klientów indywidualnych. Podczas prac staramy się uzyskać maksymalny efekt dlatego starannie dobieramy środki czyszczące, odplamiacze oraz środki antystatyczne (używane do płukania), korzystamy z profesjonalnego sprzętu renomowanych firm.
Oprócz walorów estetycznych tapicerkę warto starannie czyścić ze względów zdrowotnych. W kurzu, który zalega w materiale znajdują się setki tysięcy alergenów (czynników wywołujących zmiany uczuleniowe).
Wyjątkowo niekorzystnie na nasze zdrowie wpływają dwa spośród tych alergenów- roztoczy kurzu domowego- pteronyssinus i farinae. Odpowiedzialne są one za trwające przez cały rok nieżyt alergiczny nosa, przeciągłe bóle głowy oraz astmę oskrzelową.
Proponowana przez nas metoda pozwala doczyścić nawet bardzo brudne powierzchnie i, jednocześnie, przyczynia się do usunięcia sierści zwierząt i szkodliwych alergenów!

Czyszczenie przebiega w kilku etapach:
- odkurzanie- na początku wnętrze zostaje dokładnie odkurzone,
- usuwanie plam- na kilka minut przed czyszczeniem na plamy, w zależności od ich rodzaju, nanoszony jest specjalny odplamiacz,
- na całą powierzchnię rozpylany jest roztwór środka czyszczącego, jego wartość ph i stężenie są optymalnie dobierane do rodzaju wykładziny, stopnia jej zabrudzenia i czasu, jaki upłynął od ostatniego czyszczenia (maksymalny efekt bez niszczenia materiału),
- tapicerka zostaje wyszczotkowana miękką szczotką (zwiększa to efektywność środków czyszczących, pozwala na usunięcie nawet najgłębiej osadzonego brudu, pomocne przy usuwaniu piasku),
- płukanie sprzętem firmy Karcher- we włókna materiału pod ciśnieniem spryskiwana jest woda ze środkiem antystatycznym a następnie, wraz z brudem, odsysana do odkurzacza,
- nadmiar wilgoci zbierany jest specjalnym odkurzaczem (przyspiesza się w ten sposób wysychanie).
Wnętrze samochodu jest nieskazitelnie czyste, pozbawione brzydkich
zapachów i brudu!
Czyszczone elementy:
-sufit,
-fotele,
-drzwi,
-podłoga,
-bagażnik,
-kokpit (czyszczenie i impregnacja),
-pasy bezpieczeństwa,
-szyby.
Dzięki naszej usłudze pozbędą się Państwo trwałych i nieprzyjemnych zapachów (jak na przykład po paleniu tytoniu) czy sierści zwierząt. W naszych pracach stosujemy wyłącznie profesjonalną, niedostępną na detalicznym rynku chemię i profesjonalny sprzęt firmy Karcher, dzięki temu osiągamy maksymalny efekt z którego będą Państwo z pewnością zadowoleni!
Nie muszą Państwo tracić cennego czasu- nasz pracownik przyjedzie do Państwa firmy lub domu i wykona usługę na miejscu ( Wrocław i cały Dolny Śląsk )!
Zapraszamy również na naszą stronę internetową http://www.lakszmi.com.pl (ew. telefon 0601 15-69-29) gdzie będą się mogli Państwo dowiedzieć również o innych usługach związanych z naszą branżą- mycie elewacji, czyszczenie kostki brukowej itd.
Zapraszam do współpracy i do dopisywania się w forum!
Pozdrawiam!
Krzysztof, firma Lakszmi.
Źródło: przerywnik.pl/forum/viewtopic.php?t=1753


Temat: Cudów nie będzie...
" />W tym przypadku przyimek "na" zastosowałem w odniesieniu do terenu - części Wilanowa rozumianej jako obszar geograficzny. Powołując się na opinię z Poradni Językowej Instytutu Filologii Polskiej we Wrocławiu oraz poradni Wydawnictwa Naukowego PWN wydaje mi się, że użyta przeze mnie forma jest dopuszczalna.

"Z nazwami dzielnic zasadniczo łączymy przyimek na, wyjątkiem są przede wszystkim te dzielnice, które powstały z przyłączenia do miasta dawnych wsi. Kiedyś mówiono w Mokotowie, dziś tylko na Mokotowie. Wciąż mówimy w Wilanowie, ale niewykluczone, że gdy powstanie tu więcej domów, zaczniemy mówić na Wilanowie. Czasem łączliwość nazw dzielnic z przyimkami wydaje się kapryśna. Dawne w Ursynowie ustąpiło miejsca nowemu na Ursynowie, nieco dalej położony Natolin wciąż preferuje sąsiedztwo przyimka w, ale jeszcze dalej położone Kabaty wolą towarzystwo przyimka na (może dla odróżnienia od pobliskiej wsi Kabaty). Tak więc jadąc metrem ze śródmieścia Warszawy, znajdujemy się kolejno na Mokotowie, na Ursynowie, w Natolinie i na Kabatach.
A co do Wawra, to mówmy w Wawrze. Połączenie we Wawrze brzmiałoby równie źle jak we Warszawie. Co innego we Wrocławiu i we Włocławku – oba miasta wolą przed sobą we, gdyż ich nazwy zaczynają się od grupy spółgłosek, z których pierwszą jest [w]. Powiedzieć w Wrocławiu byłoby po prostu za trudno."
— Mirosław Bańko, PWN


"W Korpusie Języka Polskiego PWN wyrażenie "w obszarze" ma 479 wystąpień, "na obszarze" zaś 758, co wskazuje na powszechną praktykę zastępowania jednego przyimka drugim w tym samym kontekście. Por. np.: (1) "w obszarze": "w obszarze zniszczonych średniowiecznych centrów" (J. Kowalczyk: Ochrona dziedzictwa kulturowego zachodnich i północnych ziem Polski, 1995), "... uprzedza budowniczych o spodziewanych warunkach atmosferycznych w obszarze budowy" (J. Zygmunt: Beton i jego technologie, 2000), "w okresie bezpośrednich walk w obszarze historycznych dzielnic" (J. Kowalczyk: jw.); (2) "na obszarze": "Zapewniamy TRANSPORT I WNOSZENIE MEBLI na obszarze miast" (druczek reklamowy, 1998), "Na obszarze Gór Bardzkich występują różne skały krystaliczne" ("Wszechświat", nry 7-8, 1958), "Rada Państwa wprowadziła stan wojenny na obszarze całego kraju" ("Trybuna Ludu", 13/12, 1981). Wymienność tych przyimków nie jest jednak zupełna, ponadto dają się zauważyć pewne tendecje rozwojowe: przyimek "na" jest używany częściej wtedy, gdy "obszar" to konkretna, fizykalna przestrzeń, płaszczyzna; przyimek "w" odnosi się do "obszarów" bardziej abstrakcyjnych, jak np. w przytoczonym przez Panią wierszu (obszar wyobraźni, obszar marzeń). Wydaje się, że możliwe do zaakceptowania są formy: "na/w obszarach wiejskich", "na/w obszarach chronionych". W przypadku cytowanego wiersza zmiana przyimka "w" na "na" wiąże się ze zmianą znaczenia ze znaczenia abstrakcyjnego na ukonkretnione (choć przenośne): "na obszarze moich marzeń" = 'w miejscu, nad którym mam pełną władzę', 'w moim dominium'; "na obszarze mojej wyobraźni" = 'w miejscu wyobrażanym jako płaszczyzna, a kształtowanym przez wyobraźnię'."
Pozdrawiam
Źródło: e-wilanow.pl/component/jmrphpbb/topic/viewtopic.php?t=1906


Temat: Wielton
" />Początki marki WIELTON to rok 1990, kiedy to zaczęto sprowadzać używane naczepy z krajów Europy Zachodniej, głównie z Niemiec, Holandii i Francji. Ponieważ produkty te nie odpowiadały użytkownikom ze względu na ograniczone możliwości załadowcze, trudności z dopuszczeniem do ruchu w transporcie międzynarodowym oraz niskie walory estetyczne firma postanowiła wykorzystać szansę na nowy biznes i zajęła się ich modernizacją. Używane naczepy poddawano kapitalnemu remontowi, który obejmował: wydłużanie, piaskowanie, malowanie, remont układu elektrycznego, pneumatycznego, jezdnego oraz w razie potrzeby montaż nowej zabudowy. Tak ulepszone naczepy sprzedawano na polskim rynku.
W tym czasie pracownicy poznawali kolejne etapy i metody produkcji naczep, zdobywając obszerną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Owocem ich pracy była pierwsza wyprodukowana zupełnie nowa naczepa marki SAM, która w 1995 roku opuściła zakład.

http://www.wielton.com.pl

Modernizacja używanych naczep, jak i początki produkcji nowych, odbywały się w prowizorycznych warunkach, w zaadoptowanej do tego hali z byłej Łódzkiej Fabryki Mebli przy ul. Fabrycznej 8 w Wieluniu. Aby dostosować się do międzynarodowych norm jakości i polepszyć warunki pracy, hala ta została rozbudowana i wyposażona w bardzo nowoczesny park maszynowy, a cykl procesu produkcyjnego ustalono korzystając z doświadczeń największych dostawców technologii produkcji naczep z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych. Wysoką jakość produktu oraz procesu produkcyjnego potwierdzono uzyskując 24.10.2000 r. certyfikat ISO 9001.

W związku z dynamicznym wzrostem sprzedaży konieczne było stworzenie nowej linii produkcyjnej, aby zapewnić moce produkcyjne na poziomie 1200 sztuk produktów rocznie. Ważnym etapem w rozwoju była budowa Zakładu nr 2 przy ulicy Baranowskiego 10a w Wieluniu, w którym odbywa się montaż końcowy. W ostatnim czasie jednak zapotrzebowanie rynku przewyższyło najśmielsze oczekiwania zarządu. Prognozowany poziom sprzedaży 1800 sztuk w 2004 roku został już osiągnięty we wrześniu, dlatego podjęto decyzję o rozbudowie zakładu nr 2. Pozwoli to na zwiększenie poziomu produkcji i skrócenie czasu oczekiwania na gotowy produkt. Powstała już nowa hala, gdzie na dwóch liniach montażowych rozpocznie się praca. Firma rozbudowuje także park maszynowy. Ostatnim zakupem jest wypalarka laserowa do wycinania blach o grubości do 10mm. Te zmiany powodują, że firma będzie mogła sprostać wszystkim wymaganiom rynku.

Gotowy produkt poddawany jest wnikliwej ocenie technicznej i jakościowej, przeprowadzanej zgodnie z procedurami norm ISO. Po odbiorze jakościowym, każdy produkt oddawany jest na badania do stacji diagnostycznej firmy Serwis 44 z siedzibą w Wieluniu, gdzie niezależny diagnosta sprawdza układ jezdny, hamulcowy, elektryczny oraz zgodność z przepisami dopuszczającymi do ruchu drogowego. Tak przetestowany produkt przewożony jest na jeden z dwunastu placów ekspozycyjnych znajdujących się w kraju i zagranicą.

Właścicielem marki WIELTON od października 2003 roku jest WIELTON S.A. z siedzibą w Wieluniu, który zajmuje się produkcją i sprzedażą tych wyrobów. Firma posiada sieć dystrybucji, którą stanowi 10 oddziałów na terenie Polski (Warszawa, Rzgów k.Łodzi, Wrocław, Gdańsk, Szczecin, Widoradz k.Wielunia, Katowice, Rybnik, Poznań, Kraków) oraz przedstawiciele regionalni w Lublinie, Białymstoku, Olsztynie, Bydgoszczy, a także prężnie działające placówki handlowe w Rosji, Estonii, na Litwie i Łotwie.

Markę WIELTON znacznie wyróżnia na tle konkurencji krajowej jakość całego procesu produkcyjnego, sieć dystrybucji znajdująca się blisko klienta, wygląd samego produktu oraz dostęp do serwisu obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej.
Natomiast stosowane przez konkurencję z Unii Europejskiej rozwiązania techniczne, poprawiające walory użytkowe, nie są już niedoścignionym wzorem, ponieważ w produktach marki WIELTON stosowane są rozwiązania porównywalne, a w wielu wyrobach to konkurencja zostaje w tyle.

WIELTON S.A. to nie tylko producent, ale także duży pracodawca, który obecnie zatrudnia ponad 450 osób. Zasoby ludzkie uważane są w firmie za najważniejsze, dlatego corocznie przeznaczana jest znaczna kwota na podnoszenie kwalifikacji personelu poprzez różne szkolenia.

Obecnie WIELTON S.A. jest największym polskim producentem naczep, mając 22% udział w rynku. Jego wyroby charakteryzują się innowacyjnością oraz wysoką jakością i niezawodnością dzięki własnym rozwiązaniom konstrukcyjnym, a także montowaniu podzespołów najlepszych światowych marek.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=840




Szablon by Sliffka (© karibu zwierze niepokorne)